قیمت قفل دیجیتال ایرانی

آرین سیف - قفل دیجیتال - قیمت قفل دیجیتال ایرانی
قفل دیجیتال
قیمت قفل دیجیتال ایرانی

قیمت قفل دیجیتال ایرانی به چه عواملی بستگی دارد؟

قفل دیجیتال یکی از تجهیزات امنیتی برای جلوگیری از سرقت و افزایش ایمنی مکان ها می باشد. این قفل‌ها با بهره‌گیری از فناوری‌های جدید، امنیت را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. قیمت قفل دیجیتال ایرانی به عواملی نظیر نوع قفل، برند، امکانات و قابلیت‌های آن بستگی دارد. این قفل الکترونیکی در انواع مختلف تولید و عرضه می‌شود که ویژگی تشخیص هویت به آنها با یکدیگر متفاوت است. از مهم ترین عوامل تعیین کننده قیمت این قفل‌ها ویژگی تشخیص هویت دستگاه‌ها می‌باشد. برای مثال سنسور بیومتریک و اثر انگشت قیمت بالاتری را شامل می‌شود. در ادامه به انواع قفل‌های هوشمند و قیمت قفل‌ دیجیتال ایرانی و مزایای آن می‌پردازیم.

انواع قفل های دیجیتالی

قفل دیجیتال ایرانی با روش های احراز هویت مختلفی وجود دارند. در ادامه انواع این قفل ها را بررسی می کنیم:

قفل هوشمند مبتنی بر رمز عبور

این قفل ها از ساده‌ترین قفل‌ دیجیتال ایرانی می‌باشند. قفل های رمزی برای بازگشایی نیاز به یک کدی شامل حروف و اعداد هستند. این قفل‌ها شبیه به رمز عبور گوشی‌ها می‌باشند. اگر کد چندین بار اشتباه زده شود، باید زمانی بگذرد تا بتوانید مجدد رمزعبور را وارد کنید.

قفل‌ هوشمند دوربین دار، یک ترکیب از قفل‌ الکترونیکی و دوربین‌های مداربسته است اما علت استفاده از آن ها چیست؟

قفل هوشمند وای فای و بی‌سیم

با پیشرفت تکنولوژی، سیستم های امنیتی نیز رشد موثری داشته اند. در قفل هوشمند وای فای، شما با متصل بودن به اینترنت، می‌توانید از طریق یک نرم‌افزار حتی از راه دور درب منزل را باز کنید. دستور باز کردن رمز عبور می‌تواند پیامک یا رمز عبور باشد. برخی از این قفل‌ها با سیستم‌های دیگر مانند اثر انگشت و … ترکیب شدند.

قفل هوشمند وای فای و بی‌سیم

قفل هوشمند بی‌سیم

قفل هوشمند بیومتریک

یکی از ایمن ترین قفل‌ دیجیتال ایرانی موجود در بازار قفل بیومتریک می‌باشد. سنسور اثر انگشت یکی از ایمن‌ترین قفل‌ها می‌باشد، زیرا اثر انگشت هر فردی از دیگر افراد متمایز است. همچنین دسترسی به این قفل‌ها کار پیچیده ای می باشد و کمتر سرقت رخ می‌دهد.

قفل هوشمند بیومتریک

قفل هوشمند بیومتریک

قفل RFID یا کارتی

قفل کارتی بیشتر در اماکن عمومی مانند باشگاه‌ها ،دانشگاه‌ها هتل ها و… کاربرد دارد. برای ورود به این سیستم دیواره امنیتی شما نیاز به یک کارت دارید و با قرار دادن کارت می‌توانید قفل را باز کنید.

با مطالعه قفل هوشمند ضد آب، با انواع آن بیشتر آشنا خواهید شد.

قفل‌های چند منظوره و ترکیبی

قفل‌های چند منظوره از ایمن ترین قفل ها می‌باشد، زیرا ترکیبی از سیستم‌های امنیتی اثر انگشت کلید، رمزعبور، نرم‌افزار و… می‌باشد. قفل های چند منظوره روش‌های مختلفی را برای عبور در نظر گرفته اند. شما می‌توانید برای هر کدام از اعضای خانواده‌تان یک نوع سیستم امنیتی را در نظر بگیرید.

قفل‌های تشخیص تصویری

قفل‌های بیومتریک شامل اسکن چهره نیز می‌باشند. اسکن چهره از راحت‌ترین قفل‌های دیجیتال می‌باشد. زیرا شما وقتی از خرید برگشته اید دیگر نیازی ندارید که وسایل‌تان را زمین بگذارید. در این روش تنها با نگاه کردن به دوربین و اسکن عنبیه چشمتان عبور شما انجام می‌شود. این سیستم امنیتی بدون نیاز به وارد کردن رمز عبور و استفاده از کلید راحتی را برای شما به ارمغان آورده است.

قفل‌های تشخیص تصویری

قفل‌های تشخیص تصویری

مزایای قفل دیجیتال ایرانی

قفل‌ دیجیتال ایرانی نسبت به قفل‌های دیجیتال خارجی قیمت ارزان تری دارند. این قفل ها به علت ویژگی‌های حرفه‌ای و امنیتی که دارند، موجب شده افراد زیادی برای تامین امنیت منزل یا محیط کسب و کارشان از این قفل ها استفاده کنند. برخی از این مزایا شامل موارد زیر است:

  • امنیت بالا: همانطور که می‌دانید، استفاده از کلیدها مشکلاتی اعم از گم شدن، کپی شدن کلیدها ، سرقت کلیدها را پیش رو دارد و امنیت بالایی ندارند. دسترسی و نفوذ به قفل های دیجیتال فرایند پیچیده ای است و کار هر کسی نیست.
  • آسایش و آرامش افراد: سیستم قفل امنیتی با ثبت وقایع و رویدادهای ورود خروج افراد، آلارم های هشدار در صورت دسترسی غیرمجاز ، قفل خودکار خیال افراد را از بابت ایمنی مکان راحت کرده است. افراد با استفاده از این قفل‌ها می‌توانند امنیت محل کسب و کارشان را تضمین کنند.
  • عدم نیاز به حمل کلید: همانطور که می‌دانید افراد خیلی مواقع کلیدهایشان را گم می‌کنند و نیاز دارند که کیف‌ها و همه جیب‌هایشان را بگردند، تا کلیدشان را پیدا کنند. قفل‌های هوشمند با عدم به نیاز کلید، عبور را برای افراد راحت‌تر کرده است.
  • کنترل و ثبت رفت و آمدها: با قفل های دیجیتال شما می‌توانید دسترسی های غیرمجاز و ورود و خروج افراد خانه را مشاهده کنید.
  • امکان صدور دسترسی به میهمانان: برخی مواقع خانه نیاز به تعمیر دارد. در این حالت صاحب خانه بدون تحویل کلید به تعمیرکار، می تواند با قفل دیجیتال ایرانی محدودیتی را برای دسترسی به خانه برای تعمیرکاران یا پرستار ایجاد کند. در این حالت ساعت آن را طوری تنظیم می کند که در ساعت خاصی فرد بتواند به منزل تردد کند.

کاربرد قفل های دیجیتال و هوشمند

این محصولات با جنس مقاوم و سیستم‌های هوشمند از سرقت جلوگیری می‌کنند و ایمنی مکان ها را افزایش می دهند. از کاربردهای این قفل دیجیتال می‌توان در برای محیط های پر تعددی مثل شرکت‌ها، هتل‌ها و باشگاه ها، بیمارستان ها، اداره ها و منازل…اشاره کرد.

قیمت و نکات مهم در خرید قفل هوشمند ایرانی

در خرید قفل دیجیتال ایرانی شما باید بدانید که کدام قفل برای منزل شما مناسب است، سپس با توجه به امکانات و ویژگی‌های قفل مانند دسترسی به ثبت ورود و خروج میزان امنیت، امکانات مدیریتی و بودجه اقدام به خرید آن کنید. علاوه بر این قفل مورد نظر باید متناسب با درب خانه باشد.

همچنین در خرید این قفل‌ها شرکت سازنده و برند آن را نیز مدنظر قرار دهید. قیمت قفل‌های دیجیتال را نمی‌توان با یک قیمت ثابت گفت، زیرا این قفل ها در انواع مختلفی وجود دارند و هزینه نصب آن با توجه به نمایندگی آن متفاوت است. از آنجایی که قفل هوشمند ایمنی منزل شما را تامین می‌کند، باید از فروشگاه‌های معتبر تهیه شود تا مطمئن باشید که دستگاه عملکرد درستی دارد.

علاوه بر این شما در خرید این قفل‌ها باید به عواملی نظیر روش‌های احراز هویت، خدمات پس از فروش و پشتیبانی دقت کنید. بسیاری از محصولات پشتیبانی‌های نرم‌افزاری خوبی ندارند و وقتی دچار ایراد شوند، شما هم نمی‌توانید آن را رفع کنید. پس حتماً به خدمات پس از فروش دقت کنید و از فروشگاه‌هایی که تخصص و تجربه دارند این محصول را خرید کنید.

برندهای قفل دیجیتال ایرانی

شرکت‌های زیادی در ایران در زمینه تولید قفل دیجیتال ایرانی می‌پردازند. هر کدام از این شرکت‌ها امکانات، تجهیزات و سنسورهای را برای افزایش ایمنی قفل ها قرار داده اند. برای تشخیص کیفیت این قفل ها باید به برندینگ و تولید کننده آن دقت کنید. شما می توانید این قفل‌ها را از فروشگاه‌های معتبری که برندهای با کیفیت را عرضه می‌کنند، خریداری کنید.

سخن پایانی

قفل‌ها در ایمنی منازل اهمیت بسیار زیادی دارند. استفاده از قفل‌های هوشمند می‌تواند امنیت منزل را تا حد زیادی افزایش دهند. زیرا نفوذ به این قفل‌ها کار پیچیده‌ای است. در خرید این قفل ها روش احراز هویت، خدمات پس ازفروش، برند و بودجه خود را در نظر بگیرید. همچنین برای خرید بهتر از فروشگاه های معتبر مشاوره بگیرید و خرید خود را انجام دهید.

سوالات متداول

  1. انواع قفل دیجیتال کدامند؟
    قفل های دیجیتال در انواع قفل های رمزی، قفل های بیومتریک، قفل های کارتی و ترکیبی وجود دارند.
  2. آیا قفل های دیجیتالی ایرانی کیفیت کمتری نسبت به قفل های خارجی دارد؟
    خیر، با پیشرفت های اخیر در زمینه تولید قفل های دیجیتال در ایران، این قفل ها از کیفیت مطلوبی برخوردار شده اند.
چه امتیازی می دهید؟

مقالات پربازدید آرین سیف

تماس با آرین سیف

021-44616163
021-44176403

آدرس فروشگاه

جنت آباد جنوبي، خيابان سازمان آب،ساختمان صدرا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + پنج =

سبد خرید