همه چیز درباره قفل دیجیتال فیلیپس

آرین سیف - قفل دیجیتال - همه چیز درباره قفل دیجیتال فیلیپس
قفل دیجیتال
قفل دیجیتال فیلیپس دستگیره دار

قفل دیجیتال فیلیپس ساخت کشور چین است و از لحاظ ساختاری شباهت های زیادی با قفل کاداس محصول ساخت همین کشور دارد، ولی شرکت تولید کننده سعی بر این داشته که تفاوت هایی از لحاظ ظاهری در هر برند قفل دیجیتال ایجاد کند تا این دو محصول را از هم متمایز کرده و بتواند قفل الکترونیکی و قفل کاداکس با قیمت های متفاوت به فروش برساند. در ادامه با مزایا و معایب قفل دیجیتال فیلیپس آشنا می شویم.

در دنیای امروز، از قفل دیجیتال به عنوان یکی از راه‌حل‌های امنیتی پرکاربرد در محیط ‌های خانگی، صنعتی و اداری استفاده میشود، یکی از شناخته شده ترین برندهای قفل دیجیتال، برند فیلیپس می باشد که در این مقاله به بررسی مزایا و یکی از معایب بزرگ قفل دیجیتال فیلیپس نسبت به قفل‌های قدیمی می پردازیم.

مدلهای قفل دیجیتال فیلیپس

از مدلهای قفل دیجیتال فیلیپس می توان به سه مدل ۷۱۰۰، ۷۲۰۰ و ۷۳۰۰ اشاره کرد، این سه قفل دارای روش های سه گانه دسترسی (رمز، اثر انگشت و کارت) هستند.

هرچند که قفل های دیجیتال فیلیپس از نظر ظاهری کاملا شبیه قفل های پیشرفته امنیتی هستند اما مانند بسیاری از قفل های دیجیتال موجود در بازار از ضعف های امنیتی بزرگی نیز برخوردار می باشند، یکی از بزرگترین معایب این قفل ها مجهز نبودن به قفل کودک است که در ادامه به آن می پردازیم.

برگترین ایراد قفل دیجیتال فیلیپس مجهز نبودن به قفل کودک:

قفل کودک در قفل های هوشمند یک دکمه مکانیکی است که نبود آن علاوه بر جلوگیری از خروج کودکان و گاها افراد مبتلا به بیماری هایی مانند آلزایمر، خطر ورود سارقین و افراد غیرمجاز را بالا می برد.
به عبارتی نداشتن قفل کودک امکان دسترسی و ورود سارقین به حریم شخصی شما را بالا برده و آنها می توانند با یک روش ساده و با کوچکترین سروصدا امنیت جانی و مالی شما را به خطر بیندازند.

البته قفل کودک حتما باید روی دستگیره دیجیتالی باشد و توجه داشته باشید که حریم شخصی را با قفل کودک اشتباه نگیرید، زیرا دکمه حریم خصوصی دکمه ای است که در صورت فعال کردن آن، از بیرون با وجود رمز و کارت هم نمیتوان قفل درب را باز کرد و متاسفانه برخی از فروشندگان دکمه حریم خصوصی را به عنوان قفل کودک معرفی می کنند.

مدلهای قفل دیجیتال فیلیپس

آشنایی با انواع قفل هوشمند فیلیپس و مزایای قفل دیجیتال فیلیپس

مزایای قفل دیجیتال فیلیپس

راحتی استفاده

قفل دیجیتال فیلیپس بسیار راحت مورد استفاده قرار می گیرد، نیازی به حمل کلید فیزیکی نداشته و با داشتن کد عبور یا الگوی اثر انگشت، می‌توانید به محل مورد نظر دسترسی پیدا کنید. همچنین در صورت فراموش کردن کلید فیزیکی، نیاز به تعویض قفل نخواهید داشت.

قابلیت تعمیر و نگهداری

قفل دیجیتال فیلیپس با توجه به ساختار الکترونیکی آن، قابل تعمیر و نگهداری است. در صورت خراب شدن یا عدم کارکرد درست قفل دیجیتال، می‌توانید با استفاده از خدمات تعمیر قفل دیجیتال، مشکل را برطرف کنید.

مدیریت بهتر

استفاده از قفل دیجیتال فیلیپس به شما این امکان را می دهد تا مدیریت بهتر و دقیق‌تری بر روی دسترسی افراد به محل مورد نظر خود را داشته باشید. با استفاده از نرم‌افزارهای مدیریت قفل دیجیتال، می‌توانید به راحتی بر تعداد افرادی که به قفل دسترسی دارند و همچنین زمان ورود و خروج آن‌ها نظارت داشته باشید.

قابلیت همگام‌سازی با سایر سیستم‌ها

قفل دیجیتال فیلیپس قابلیت همگام‌سازی با سایر سیستم‌های امنیتی را دارد. به طور مثال، با همگام‌ سازی قفل دیجیتال فیلیپس با سامانه اعلام حریق، در صورت وقوع حادثه، قفل به صورت خودکار باز خواهد شد و افراد میتوانند به سرعت از آن مکان خارج شوند.

طول عمر بالاتر

قفل دیجیتال فیلیپس با توجه به ساختار الکترونیکی آن، دارای طول عمر بالاتری نسبت به قفل‌های سنتی می باشد.

نتیجه گیری درباره موضوع فوق ; همه چیز درباره قفل دیجیتال فیلیپس

به طور کلی، قفل دیجیتال فیلیپس به دلیل امنیت بالا، راحتی استفاده، قابلیت تعمیر و نگهداری، مدیریت بهتر، قابلیت همگام‌سازی با سایر سیستم‌ها و طول عمر بالاتر، به عنوان یکی از
راه حل های امنیتی پرکاربرد در جهان امروز شناخته شده است.

چه امتیازی می دهید؟

مقالات پربازدید آرین سیف

تماس با آرین سیف

021-44616163
021-44176403

آدرس فروشگاه

جنت آباد جنوبي، خيابان سازمان آب،ساختمان صدرا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =

سبد خرید